Problemy z silnikiem, brak mocy, dym wydobywający się z rury wydechowej nie musi być oznaką poważnej awarii. Bardzo często przyczyną takiego stanu rzeczy jest drastycznie zwężenie przelotu układu dolotowego. Nagar w układzie dolotowym w silnikach wysokoprężnych to bardzo poważny problem. Zmniejszenie przekroju kolektora, kanałów ssących ogranicza ilość powietrza która dostaje się do silnika i powoduje zakłócenia i zawirowania w procesie wymiany ładunku w cylindrze. Co równie istotne nagar nie oszczędza również czujników które znajdują się w układzie dolotowym a złe funkcjonowanie tych ostatnich przyczynia się do dalszego pogorszenia warunków pracy silnika..
Alternatywą kosztownej rozbiórki silnika jest oczyszczanie dolotu kolektora podczas pracy silnika za pomocą środków I-FLUX100 FLUID Xenum
CZYSZCZENIE DOLOTU EGR AUTA OSOBOWE | 250 PLN |
CZYSZCZENIE DOLOTU EGR AUTA DOSTAWCZE | 300 PLN |
CZYSZCZENIE DOLOTU MASZYNY BUDOWLANE ROLNICZE | 350 PLN |
CZYSZCZENIE UKŁADU PALIWOWEGO | 300 PLN |
Oferujemy kompleksową obsługę w zakresie diagnostyki układów oczyszczania spalin filtrów cząstek stałych DPF FAP SCR w pojazdach osobowych i dostawczych.
Niestety jazda po mieście na krótkich odcinkach powoduje częste nagromadzanie się sadzy w filtrze i częste nieskuteczne próby wypalenia. W procesie tym powstaje duża ilość popiołów, które skracają żywotność filtra.
Częste awarie układu oczyszczania spali Filtrów DPF FAP są wynikiem niesprawnych czujników w aucie takich jak: sonda szerokopasmowa, czujniki temperatury spalin, czujnik różnicy ciśnień. Dokładna diagnostyka pozwala wyeliminować w przyszłości nie potrzebne koszty związane z ponownym czyszczenie filtra.
Wszystkie uszkodzenia mechaniczne i elektryczne w układzie recyrkulacji spalin i turbo są częstym powodem niedrożności filtrów cząstek stałych. Zmienia się mieszanka paliwowo-powietrzna, która nie ulega prawidłowemu spaleniu i powstaje duża ilość sadzy która zapycha układ wydechowy.